Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

A héten másodjára

2009.11.13. 08:32 - L.Moni

Hát igen, a héten másodjára aludtunk el:)

Az első még szerdán volt. 6:49-kor ébredtem fel, gyorsan keltettem apát és loholtunk a HÉV-hez csepelre. Az oly pontosan koránkelő lányunk, aki ébresztőóraként funkcionál nálunk már jóideje elaludt:) Mi meg vele együtt:)))

A második meg ma. 7-kor nyitottam ki a szemem, gyanús volt, hogy olyan világos jön a konyhából (még nem volt pénzünk megvenni oda a rolót, aztán nővéremék mondták, hogy Ők megveszik majd karácsonyra) ránéztem az órára és máris pusziltam fel férjuramat:) Szegény, mire "észheztért" eltelt egy kis idő. Így ma kocsival ment, azzal talán még beért időben:)

Azért valamit nem értek. Ha csodacsibe tud aludni lazán hétig miért kel fel hajnali 5-kor? Pedig neki is jobb ha kipihent, többet tud rosszalkodni (naná, hogy meg is teszi:))) ) Na meg én is jobban viselném a napot.

Jó volna ha beállna a 1/2 7-7-es kelésre (álom édes álom)

Mindenesetre megbeszéltük Z-vel, hogy mostmár felhúzzuk az ébresztőórát. Nem bizzuk csinire az ébresztőszolgálatot:)) A héten nenm jól működött:))

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr971521807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása