Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Ovikezdés tolódik :(

2013.08.31. 07:12 - L.Moni

Címkék: orvos ovi óvoda láz

Sajnos :(

Az én drága kis szőke hercegem megbetegedett. Csütörtökön délelőtt még minden rendben volt. Itt voltak nála látogatóban az óvó nénik. Bea néni és Gabi néni. Beszélgetett velük, megmutatta a játékait, a szobáját. Mikor elmentek felhívtam az orvost, hogy kérjek egészséges igazolást, hisz másképp nem mehet oviba Geregelyke.
Kb 1 óra múlva belázasodott!

Na bummm.

Kapott lázcsillapítót és figyeltem. Eleven volt, játszadozott de azért látszott, hogy nem oké minden.

Estére újra láz, már, magasabb 39 feletti. Újabb lázcsillapítás. Majd éjszaka még egyszer, a gyógyszer ellenére 39 fölé ugrott a hője.

Reggel gyors készülődés, csincikét bevittük az oviba, Z-t a hévhez mi pedig mentünk a doktor nénihez.

Nem volt bent. Majd csak délután rendel mert ügyeletet ad.

Hazajöttük, és a láz meg én hadakoztunk. 38 alá nem sikerült lehúzni. Mikor indultunk a doktornőhöz 40 fok volt, gyógyszer mellett.

Szerencsére nem kellett sokat várni. Megvizsgálta a kis hercegem.

Torokgyulladás :(

Kapott antibiotikumot. Végig kell szedni az üveget. Ovikezdés leghamarabb 9.-én lehetséges. Ha a láza egész hétvégén ilyen magas lesz akkor menjünk vissza a doktornőhöz.

Hát nem így képzeltem el a szeptember első hetét, de Gergőke sem. Rám haragudott tegnap, mert az orvoshoz vittem és nem az oviba......

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr635485720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása