Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Egy átlagos nap, most négyesben

2010.11.15. 07:44 - L.Moni

-00:04 Befejezem a fejést és felmegyek aludni. Sajna kicsit nehezen megy. Kb 1 óra mire elalszom.

-02:38 sírva áthív Gergőcink. Túl fáradt vagyok, hogy a fotelben nyugtassam le. Ismét köztünk landol (imádom mikor hozzám bújnak) Lassan megnyugszik. Nagy nehezen visszaalszom én is.

-03:37 sírva hív Grétike. Őt is áthozom. Alig férünk már el. Nagy nehezen Ő is visszaalszik. Nekem is sikerül elszenderednem.

-04:42 keservesen felsír a kisHerceg. Vígasztalhatatlan:( Lejövök vele, hogy ne zavarjuk apáékat. Zokogva húzza a kezem a szájához. Mutatja, hogy az áttörni készülő fogacska a ludas. Mivel a homeos sokára hatna, Ő meg nagyon kivan kap Panadol szirupot. Énekelek neki, ringatom. Nem használ. Kap nyugicicit, úgy dönt meg is reggelizik menet közbe. Végre elalszik olyan 6 körül. Ledőlök én is.

-06:28 csiripke lejön és hozzámbújik. Nem sokkal később felkel kisHerceg is. Indul a nap.

-06:45 lejön Z. Kávét főz, lemegy begyújtani majd megcsinálja csiripke és az én reggelimet. Én közben összedobom egy kicsit a nappalit. Grétike jókedvű (éljen) játszik, énekel. Hiszti alig:)

- fél 8-kor Gergi úgy dönt éhes. Kap is, na de belealszik a szopiba. Leteszem és nekikészülök az ebédhez és a sütihez. Közben megreggelizünk. Gergőci felébred, édesen vigyorog, játszik. Befejezi a kajálást:)

-9 után apa és Grétike mesét néznek és közben legóznak. Olyan jó, hogy most itt van lent köztünk Z. Cicus is boldog tőle.

-fél 11 után Gergit felöltöztetem és kirakom a teraszra. Szinte rögtön elalszik. Én befejezem közben a brokkolikrémlevest és a krémest. Mire végzek pötikénk is felébred. Vigyorkoncert, bújás hármasban.

-nem sokkal 12 után leülünk ebédelni. Cicus repetázik a levesből. Ilyet is ritkán csinál:)

-14 óra és Grétikénk elaludt. Ki akart menni játszani és én mondtam neki, hogy akkor ha alszik egy keveset. És láss csodát:))) 3 perc múlva már aludt is:))) Gergi forgolódik és játszik. Most épp egy csörgőt rángat:)) Mi meg nézzük a Forma1-et. Letelepedtem Gergi mellé a játszószőnyegre és mindketten elaludtunk :) majd 1 órát sikerült szundizni.

-16 körül fel lett puszilva Grétike, uzsonnázott, beszélgettünk, játszottunk.

-18 körül megint tetőzőtt Gergőkénél a fogzás:( Leservesen sírt, csak bónusz cicivel sikerült lenyugtatni. Ilyenkor rendszeresen túleszi magát és utána a pocaka miatt szenved egy kicsit, de kevésbé mint a foga miatt.

- 20 körül fürdés mindkét csibének majd öltözés pizsibe és irány a háló. Gergi gyorsan evett és elaludt, de cicus még lejött velünk, hogy Ő éhes, majd, hogy szomjas. Végül mindkettőnktől kapott jó éjt puszit és felküldtük lefeküdni. Ügyesen elaludt:) de ekkor már majdnem 22 óra volt. Z. is felment én meg lent maradtam az éjféli fejésig és csak azután mentem utána.

Elég laza volt így a nap, hogy Z is itthon volt. ketten csináltuk végig. Ha Ő dolgozik és túlórázik, mint majdnem mindig mostanában, akkor mindent egyedül csinálok. De értük megéri:)).

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr742447439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása