Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Remekeltem a konyhában :)

2009.10.18. 18:41 - L.Moni

Címkék: konyha sütés csülök cseresznyelekvár

Na nem az én véleményem szerint, henem Z és G szerint:))

Volt egy nagy csülök a fagyóba azt sörben megsütöttem, kakukkfűvel, rozmaringgal, sznesborssal és sóval fűszereztem. Na meg az elmaradhatatlan hagyma, fokhagyma:)) Igazi ráérős kaja, reggel 7 után raktam be a sütőbe és 12 óra elmúlt mire elkészült. Viszont a hús extra omlós lett és zamatos. Olyan tipikus még egy falatot kérek étel:))

Aztán meg sütöttem Stahl-féle mandulás-ribizlis kifliket. Csak épp nem mandulával és ribizlilekvárral, hanem dióval és cseresznyelekvárral. Na az is Isteni finom lett. Nem is maradt mára egy falat sem belőle:)) Pedig 2 tepsinyi sült ki. Mondjuk én nem bonyolítottam túl. Símán, kézzel gyúrtam össze a tésztát gép helyett. Kicsit több tejfölt raktam bele és így lett pont jó a tészta. A tetejét kisülés után nem kentem be cukros vízzel mert anélkül is elég édes. Na meg a diót se pirítottam meg külön. Szóval csak a tésztát csináltam úgy ahogy Ő írta az összes többin módosítottam, de megérte. Cicus is boldogan nyammogta:))

A recept alapja innen van

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr821458494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása