Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Dackorszak

2009.05.16. 13:51 - L.Moni

A gyerekek 1,5-2 éves korban elkezdik próbálgatni határaikat. Mit lehet, mit nem. Miért jár büntetés, miért dicséret. Amit el szeretne érni azt hisztivel próbálja kierőszakolni. Elég nehéz megállni, hogy ne tiltsak meg neki mindent de nem telhet a nap folyamatosan NEM-et ismételgetve. Nagyon tud hisztizni a kicsi lány. A rekordja 1 órán keresztüli folyamatos üvőltés volt. Alig bírta abbahagyni. Ráadásul nála ez a korszak kihozott egy bizonyos fokú agressziót :( Egy darabig játszik a gyerekekkel majd hirtelen meglöki őket vagy esetleg ráüt a fejükre, kezükre. Teljesen kiszámíthatatlan. Már több cikket elolvastam, beszéltem pszichológussal de nem lettem okosabb. Kinővi. Mind csak ezt hajtogatja de így meg nagyon kellemetlen társaságba menni vele. Kölömböző módszereket próbálunk ki, hátha valamelyik hatásos lesz. A rászólás nem mindig elég, ráütni a kezére meg nem szeretek,pedig néha alkalmazom. De szerintem nem a legjobb nevelési módszer a gyermek verése. Általában elhozom onnan ahol játszott, leültetem úgy, hogy rálásson a többi gyermekre és nem engedem vissza kb.5 percig. Közben elmagyarázom neki, hogy rosszul viselkedett. Volt már, hogy a játszótérről is eljöttünk emiatt a vadsága miatt. Nem mondhatom, hogy túl sikeres ez a módszer. Még kicsi és nehezen érti mit miért kap. Mi miért történik. Nagyon bánt, hogy ilyen "verekedős":( Azt tudtam, tudtuk róla, hogy nagyon erős jellem. Két akaratos és makacs szülő mellett nem is lehet másmilyen de én sosem voltam vad. Inkább magamba forduló, elbújós fajta. Az apját nem tudom milyen volt gyereknek. Nem nyilatkozik róla.

Most ezt a problémát kell megoldanunk úgy, hogy Gréti ne sérüljön lelkileg és a gyerekek se közösítsék ki. Remélem meglesz az a bizonyos út ami a helyes irányba visz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr711124964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása