Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Még ez az éjszaka

2009.03.02. 08:06 - L.Moni

Tegnap délután nagyon-nagyon fáradt volt Grétike. A fürdést is jóval előrébb hoztuk, mert már ülve el akart aludni. Fent még sikerült húzni egy kicsit az időt. Nagyot hancúroztunk:)) Fürdés után lejöttem vele, kérdeztem szeretne-e bújni. Azt modta nem és határozottan kitépte a kis kezét a kezemből. Ledőlt a puffra és nézett ki a fejéből. Majd rájött, hogy nehéz állva maradnia ezért leült a földre. Majd szintén rájött, hogy a feje nagyon nehéz és azt is lerakta a földre. A lejövetel után körülbelül 3 perccel már aludt is. Felraktam az ágyra, hisz azért ott kényelmesebb mint a földön. Nagyon mélyen aludt. Majd egyszercsak felébredt. 22:33 perckor felsírt és azt istennek nem bírtam visszaaltatni. Hallotta, hogy az apja lent mozog. Le kellett jönni. Lent meg rögtön mutatta, hogy bújjak hozzá. Édesen befészkelte magát de nem aludt, csak csendben figyelt. Egyszerűen nem tudott visszaaludni. Én már nagyon fáradt voltam, apja szintúgy. Csincike meg kezdett volna felpörögni. Felmentünk. Összebújtunk mindhárman a hálószobában, de ez sem volt jó. Az apja viszont hamar elkezdett horkolni. Átvittem a szobájába, énekeltem neki, meséltem neki. Mire nagy nehezen éjjel 1:15-kor elaludt. De elég nyugtalanul aludt. Álmában kapaszkodott belém. Nem engedte, hogy visszamenjek a hálószobába. Reggel pedig 5:45-kor ébredt. Most nagyon fáradt. Látom rajta, hogy közel van az alváshoz. Na de nem cserélheti fel a nappalt az éjszakával. Kíváncsi vagyok milyen lesz ez a nap és a következő éjszaka.

Ma mentem volna vele vásárolni. Leértékelések vannak a C&A-ban és a Zaraban. Elég jelentős árengedménnyel. Vettem volna neki néhány ruhát. Meg tavaszi cipőt is kell nézni mert a hétre már 10-15 fokot mondanak. Csizmát lassan le kéne tenni. Kíváncsi vagyok mennyire fogja tolerálni a csavargást ilyen fáradtan. Lehet jó volna, ha most aludna jó másfél órát és után  mennénk csak. De nem erőltethetem rá. Abból csak hiszti lenne és veszekedés.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr47974750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása