Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Beteg volt a minipasi

2015.02.28. 15:06 - L.Moni

Kedden reggel már volt egy kis hasmenése, de vidám volt és máskor is volt már ilyen, így Z elvitte az oviba. Majd nem sokkal később telefonált. Gergő hányt a kocsiban :(

Újratervezés.

Hazahozta, én közben időpontot kértem a doktornőhöz, majd elvittük Z-t a buszhoz.

Látszott Gergőn, hogy beteg, csak ült mellettem vagy épp az ölemben. Nézte a mesét, sápadt volt, de nem hányt már, úgy tűnt rendben van. Délután megvizsgálta a doktornő és azt mondta, szerinte csütörtökön már mehet az oviba.

Szerdán viszont még hasmenése volt és sokat fájlalta a pocakját. Étvágya nem volt, csak némi sósat evett. Felhívtam a doktornőt és kértem még a hétre igazolást.

Péntekre jött rendbe :) Most már olyan mint "rég" hisztizik, játszik, eszik :).

Kellett neki ez a pár anyanap.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr817228219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása