Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Becsöngettek :)

2014.09.04. 10:16 - L.Moni

Címkék: tanulás iskola becsengetés

Hát elkezdődött!

Hétfőn reggel, mit reggel hajnalban, keltem. Egyszerűen nem bírtam aludni, Nagyon ideges voltam, aggódtam és féltem is egy kicsit. Kicsi lány óracsörgésre kelt. Gyorsan felöltözött, megmosakodott, szó nélkül tűrte, hogy megfésüljem, majd türelmesen várta az indulást.

 P9010002.JPG

Időben odaértünk. Először Gergőt vittem be az oviba, megbeszéltük vele, hogy már bent fog aludni ebéd után és csak 4 után megyünk érte, majd átmentünk az iskolába.

A tanító nénik már a teremben voltak, kapott Grétike egy névtáblát, majd beülhetett a padba. Lili mellé ült aki már nagyon várta őt :). Így viszont csalódást okozott Marcinak, aki szintén mellé szeretett volna ülni.

P9010003.JPG

Pár perc múlva kezdődött is az évnyitó. Az elsősök és a másodikosok padon ültek, a többi diák állt. Az iskola nem túl nagy aulájában 445 gyermek, jó pár szülő és tanár gyűlt össze. Grétike nagyon izgult :), ott ült a kis padon és még csak véletlenül se tudott mosolyogni, sodródott az eseményekkel. Szerencsére nem egy unalmas évnyitó volt, kicsik és nagyok is mondtak verset, volt éneklés. Volt köszöntő beszéd majd feltűzték a kitűzőket a nagyok az elsős kisdiákoknak. Hivatalosan is "Széchenyista" lett a kicsi lány.

IMG_20140901_084949.jpg

Ezek után még bekísértem a terembe, segítettem átvenni egy másik, kényelmesebb felsőt neki, majd fájó szívvel de ott hagytam.

A kicsi lányt a nagy iskolában!

Ebéd után már mehettem érte, ugrott a nyakamba és lelkesen mesélt és mesélt boldogan a délelőttről. Hogy beszélgettek, rajzoltak, ismerkedtek. Csupa-csupa új ismerős, új dolgok. Új világ ami felfedezésre vár.

Nagyon büszke vagyok rá! Ügyes és okos.

Az első éles tanítási napon már hozott haza 2 piros pontot és 1 csillagot. Reggel kiugrik az első óracsörgésre, öltözik, készülődik. Mindig időben elkészül és várja, hogy induljunk. Akar tanulni, fejlődni. Gyűjti a piros pontokat és szomorú ha valaki miatt lemarad egy piros csillagról.

Remélem ez a lelkesedés kitart az elkövetkezendő 16 évben :).

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr86667721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása