Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Ovis anyák napja - Grétike

2014.04.28. 17:56 - L.Moni

Ma délután 4 órakor anyák napi ünnepségre voltam hivatalos. Az én drága kislányom utolsó ovis anyák napi ünnepségére.

Nagyon szépek voltak a gyerekek. Grétimre nagyon-nagyon büszke voltam. Ügyesen énekelt, szavalt, táncolt. A fiúk Őt kérték fel mind, valahogy minden kis előadásban szerepet kapott a kisnagy lány :)

Könnyes szemmel néztem Őt, ahogy nekem énekelt, nekem mondta a verset. A legvégén pedig rohant oda hozzám és kaptam tőle egy szép képeslapot és egy szép üveget amit Ő festett ki üvegfestékkel :)

Imádom :)

Lesz valaha olyan anyák napja amit kibírok könnyek nélkül? Gyanítom, hogy nem....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr376095036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása