Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Egyedül

2014.02.09. 07:40 - L.Moni

Még csütörtök este történt....

Fél nyolc után csinike ment fürdeni, alighogy belépett a kádba megszólalt a telefonom. Z hívott, akkor végzett, elmegyünk-e érte a Camponáig, ha igen akkor kb fél óra is hazaér, ha nem akkor majd 1,5 óra a városon keresztül bkv-val.  Benéztem csinire, már vizes volt a haja, úgy meg télen semmiképpen se mehet ki az utcára.

Elsőnek nemet mondtam, majd eszembe jutott valami amivel az Én kicsi lányom már jó ideje nyúz engem.

Megkérdeztem Tőle, hogy kb 20 percre egyedül maradna-e itthon. Boldogan felelte, hogy persze:)

Telefon Z-nek, jöjjön a rövidebb úton, átmegyünk érte.

Megvártam, míg Gréti kijön a vízből, letörölközik, közben Gergőt felöltöztettem. Csinivel megbeszéltem mit csinálhat majd kis gombóccal a torkomban ugyan, de elindultunk.

Hipp-hopp megjártuk. Tényleg csak 20 percet volt egyedül csinike. Nagyon büszke volt magára és jogosan :) Ügyes volt, türelmesen várta, hogy visszaérjünk. Nem kezdett el tiltott műsort nézni a tévében és nem csinált felfordulást sem.

Már nagylány, 6 éves, iskolába készülő nagylány akit rövid időre egyedül lehet hagyni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr455805761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása