Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Gellért fürdő

2014.01.03. 19:26 - L.Moni

Címkék: medence szauna gőzkabin gellért fürdő

Még karácsonykor terveztük a fürdőbe menést, Gyulára vagy Makóra szerettünk volna átmenni Orosházáról. De sajnos Gergőkém hasmenése keresztül húzta számításainkat és akkor kimaradt.

Mivel Z szabin van úgy döntöttünk csütörtökön, hogy elmegyünk itt fürdőbe. A gyerek semmit se tudtak róla, míg fent voltak a szobában megcsináltam a szendvicseket, összepakoltam a törölközőket/fürdőruhát/papucsot és kivittem a kocsiba. Majd szóltam a gyerekeknek, hogy öltözzenek mert elmegyünk vásárolni. Nem túl lelkesen indultak el de annál nagyobb volt az öröm mikor kiderült, hogy hová is mentünk.

Jó nap volt de nem lesz a kedvenc fürdőnk a Gellért. Túl drága és nem sok mindent nyújt annyi pénzért. Volt ugyan medence kint és bent de nem nagyon lehetett ugrálni, játszani. Olyan barátságtalan volt nekem az egész. Azért jól éreztük ott magunkat. A kicsik is a kinti meleg vizes medencét élvezték a legjobban, mint mi. Én többször beültem a szaunába, Z pedig bement a gőzkabinba.
Volt hideg vizes medence meg forró vizes medence, meg csak simán meleg vizes medence. És volt sok-sok külföldi, magyar szót szinte nem is lehetett hallani.

Már majdnem 6 óra volt mikor kijöttünk onnan, mindenki fáradt és kimerült volt, azért itthon még sikeresen játszottak egy nagyon a minik mielőtt kidőltek.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr165728942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása