Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Sopron 2013 - negyedik nap

2013.10.26. 17:02 - L.Moni

Címkék: sopron szép vár séta kirándulás fürdő Kőszeg Lutzmannsburg

22.-e, megint egy ködös reggel. Elsétáltam kaját venni majd szép lassan összepakoltunk és elindultunk Kőszegre. Érdekes, hogy úgy volt rövidebb az út, ha az osztrák oldalon mentünk, hát úgy mentünk. Legalább a szép tájban is tudtunk gyönyörködni. 10 után nem sokkal már ott voltunk Kőszegen a vár lábánál.

A vár nemrég lett felújítva, uniós segítséggel. Szép lett nagyon. Itt minden másolat volt és a múzeumban lévő tárgyakon kívül bármit meg lehetett fogni, ki lehetett próbálni. Voltak természetesen felügyelők akik figyeltek és vigyáztak a kiállított darabokra de kedvesen megmutatták miként is kellett régen használni, nem morogtak hanem mosolyogtak. Mikor a belépőket megvettük kaptunk képeslapot is, Grétike legnagyobb örömére, szerintem ezennel elkezdte gyűjteni az általa meglátogatott kastélyok képeslapjait :) Jó kis hobbi, majd csinálunk a képeslapoknak egy szép albumot.

Na de visszatérve a keddi napra, a vár udvarán volt még egy marcipánkiállítás. Oda is bementünk, de csak én és a két mini. Z kiélvezte azt a pár perc csendet :) A marcipán múzeumból persze csokival a kezükben jöttek ki, amit pillanatok alatt el is tüntettek.
Még kívántak egy kis édességet így beültünk egy közeli cukrászdába. Na itt én felfüggesztettem a 6 hónapja tartó diétámat és ettem csokis süteményt. Háááát, maradok inkább a cukormentes életmódnál. Lehet sokat vártam tőle, de nem ízlett, fájt is a gyomrom tőle.... Na de a minik nagyon boldogok és elégedettek voltak. Ezután még sétáltunk egyet a főtéren majd kocsiba ültünk és irány Lutzmannsburg. Úgy gondoltuk nem maradhat ki most sem a fürdőzés :) Odaúton mind a két csemete aludt, kellett energiát gyűjteni a nap további részéhez.

3 körül értünk oda és a pénztáros hölgy tanácsára vártunk pár percet a bemenetellel, így "megspóroltunk" pár eurót.

Bent mind a két gyerek hipp-hopp átöltözött majd rohantak a vízbe. Nagyon gyorsan eltelt az idő, csúszdáztak, ugráltak, hullámmedencéhez rohantak :). Már alig álltak a lábukon de újra és újra elhangzott: menjünk csúszdázni :D. Nekünk kicsit csalódás volt, már elmúlt a hely varázsa. Valószínű azért, mert az utóbbi időben több fürdőt kipróbáltunk és meg voltunk vele elégedve. De az is benne van biztos, hogy a fürdő maximálisan bababarát, a mi gyermekeink pedig már nem babák, másféle játékok érdeklik Őket. A babás részen csak enni voltunk, egyik se érezte ott jól magát, mentek a pörgősebb részre :). Este majdnem 8 óra volt mikor kijöttünk a fürdőből, útban a szállás felé rendeltünk egy pizzát vacsorára. Evés után, na meg némi hiszti után el is aludt a csapat. Én megint utoljára és megint csak gyógyszer bevétele után.....

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.