Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Egy kicsit rólam

2013.08.26. 12:32 - L.Moni

Gergőkém is oviba megy már, rohan az idő nekem meg valamilyen munka kell.

Valami olyan ami rugalmas, ami mellett bármikor tudok menni a gyerekekért ha kell. Tudom Őket vinni különórákra ha kell.

Valami amit szeretek csinálni.

Hónapok óta járok tűz zománcozni. Elmentem, kipróbáltam és rabul ejtett. Imádom csinálni, feltölt a műhelymunka, jó alkotni, jó azon gondolkozni, hogy milyen is legyen amit épp csinálok.....

Kerestem iskolát hozzá, sajnos nem igen találtam.

Egy volt, de csak tanfolyam, pár alkalmas.

Írtam nekik, kérdeztem, hogy lesz-e okj-s képzésük. A válasz: igen.

Levelezgettünk, majd kiderült a kezdési időpont de menet közben az is, hogy a saját tanulóiknak szervezik ezt a továbbképzést. Én meg ugye nem ott kezdtem....

Behívtak egy beszélgetésre és kérték a munkáimat is vigyem magammal.

Múlthéten csütörtökön mentünk, izgultam ám becsületesen.

Megnézték a munkáim, körbemutatták a műhelyeket, az én minijeim az Ő minijükkel játszott. Mi addig beszélgettünk.

Felvettek :)

Én vagyok a kakukktojás a kis csapatba, hisz nem ott tanultam, de csak 1-2 felzárkóztató órát kell vennem.

Hihetetlen számomra de tény: Művészeti iskolába fogok járni és azt fogom csinálni ami nagyon közel áll a szívemhez, alkothatok.

Itthon, saját műhelyben.

Tudom/ tudjuk, hogy mindenhez idő kell de Z úgy döntött, hogy támogat ezen az úton, hogy tudjam azt csinálni amit szeretek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr155477560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása