Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Szokásos pünkösdi kirándulás, most Egerbe, csinike kérésére.

2013.05.23. 16:28 - L.Moni

Címkék: eger kirándulás

Már voltunk Egerben de cicusunk kérésére újra ott kerestem szállást. Sikerült is egy szuper helyet találni :) Egy kicsi apartman, saját kerttel és terasszal. Pont megfelelő.

Szombat reggel ébredés után bepakoltunk az autóba és elindultunk. Csinike végig ébren volt és csacsogott, minipasi viszont bealudt és akkor ébredt mikor megérkeztünk a szállásra. Ott kipakoltunk, kitöltöttük a papírokat és elindultunk várost nézni.

Jó volt újra ott sétálni a várban. Furcsa volt, hisz 2 éve Gergőke még rám volt kötve séta közben, most pedig lelkesen rohangált. Felmászott az ágyúra, a várfalra, Grétike se maradt ám le tőle :) Jó volt nézni őket, boldogan rohangáló gyerekek. Cicus gyűjtött sok-sok tobozt, majd itthon csinálunk belőle valamit. Várnézés után sétáltunk még egy nagyot, közben fagyiztunk is. Z és a gyerekek kétszer is, az első helyen Én nem ettem, mert nem volt cukormentes fagylalt, a másodiknál, ahol több féléből tudtam már választani, Ők is kaptak újra, ne csak nézzék, hogy én fagyizom :)
Este a szálláson grilleztünk, mikor megérkeztünk láttuk a jól felszerelt konyhát és teraszt és úgy döntöttünk, hogy miért is ne. A tescoban bevásároltunk hozzá, előre pácolt húst és kolbászokat. Mirelit mexikói salátát meg kiolvasztottam, fűszereztem és tejföllel összekevertem.Az volt a köret hozzá. Mindenki jól lakott, a minik meg nagyon élvezték a grillezést. Viszonylag hamar kidőltek :)

Vasárnap reggel megbeszéltük, hogy irány Szilvásvárad.
 Reggeli után autóba ültünk és nekiindultunk. A kisvasútnál letettük az autót és felvonatoztunk a fátyol vízeséshez. Elindultunk az ősember barlangja felé, cicus és Z fel is ment, de Gergőke és Én visszafordultunk. Nagyon csúszós volt a felvezető út, Gergőke meg nagyon fáradt és nyűgös volt. Elsétáltunk egy padig, leült és ott ült csendben és kekszet eszegetett. Az én örökmozgó kisfiam! Meg is lepődtem kellően :) Bő félóra pihenés után elindultunk megnézni merre vannak Grétikéék, pont összetalálkoztunk. Együtt elsétáltunk a fátyol vízeséshez. Nagyon szép volt, vízben most nincs hiány, így kellő mennyiségű víz volt a patakban. Kaptak a gyerekek jégkrémet majd elkezdtünk lefelé sétálni a pisztrángoshoz. Egy étteremnél megálltunk ebédelni, kár volt. Ár/érték arány katasztrófális volt. Sokat fizettünk nem túl jó ételért. Az én natúr csirkemell szeletem például halízű volt és mikor visszaküldtem kijött a szakács és kikérte magának......... na de nem ez a lényeg. Ebéd után folytattuk lefelé a sétát, már majdnem a parkolóban voltunk, mikor az út kettéágazott. Z lement a kocsiért, én meg a minikkel elindultam a kilátó felé. Na nem jutottunk ám sokáig, mert a kis Hercegem nagyon fáradt volt, az ölembe vettem és leültem vele egy padra. Azon mód elaludt. Mikor megérkezett Z és beültünk az autóba sajnos felébredt és nagyon nyűgös volt, így Ő meg én nem is mentünk fel a kilátóig. Az autóban vártuk meg Grétiéket. A kilátó után elmentünk megnézni a lipicai ménest. Sokat nem láttunk sajnos, mert záróra után érkeztünk és úgy könyörögtük be magunkat, de így is megállapítottuk, hogy gyönyörűek és hatalmasok azok a lovak. A szállás felé mind a két gyerek elaludt, csini felébredt mikor megálltunk de pasika arra se nyitotta ki a szemét, hogy bevittem a szobába. Fél 8-kor ébresztettük fel, átöltöztünk és lementünk a Szépasszony völgybe. Ha már ott voltunk Egerben nem hagyhattuk ki :) Z kóstolgatta a borokat, vettünk pár fajtát az Én kedvemért. Visszaérve a szállásra csini rögtön elaludt, de Gergőke is hamar kidőlt, csak Ő a teraszon az ölemben, beszélgetés közben.

Hétfőn ébredés majd pakolás, reggeli. A tulaj rendes volt, ott maradhattak a csomagjaink míg mi csavarogtunk egy keveset. Sétáltunk még egyet bent a városban, a gyerekek madarakat kergettek a Dobó téren, Gergőke szerzett egy monoklit, búcsúzóul lefejelte a járdát. A kocsihoz sétálva nagyon nyűgösek és fáradtak voltak, kaptak fagyit, péksütit majd az autóban ülve, némi hezitálás után úgy döntöttünk, hogy elmegyünk strandra egy kicsit.
Két fürdő jött szóba, az egyik a Dévényi fürdő, mikor odaértünk ledöbbenve néztük, hogy abban a csöpp kis fürdőben milyen nagyon sokan vannak ezért gyorsan visszafordultunk és elmentünk Egerszalókra. Egész jó kis strand de vannak jobbak is. Mindenesetre jó volt lazítani, fürdeni kicsit. 3 órát maradtunk, majd visszamentünk a csomagokért és irány haza. A gyerekek elaludtak az autóban végig.

A háznál kipakoltunk, fürdés majd alvás.

Reggel pedig már indult is a hét, ovi, munka csininek és Z-nek, Én meg mentem az eperföldre és szedtem sok-sok epret, hogy legyen itthon dzsem télire :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr575309679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása