Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Nem akarok még egy ilyen éjszakát!!

2013.01.07. 11:18 - L.Moni

Este elmúlt éjfél mire elaludtam, minipasi valamikor 1 körül átcsattogott közénk, elhelyezkedett és aludt tovább.

De sajnos nagyon rövid ideig :(

Hajnali 3-kor szólt, hogy pisilnie kell. Z is ébren volt, így Ő hozta le a mosdóba. 

Majd kezdett hisztizni, hogy szomjas.

Majd az volt a baja, hogy a lábujjain nagy a köröm és vágjam le azonnal.

Mindezt hajnal 3 után kicsivel.

Fogtam, lejöttünk. 

Mesét kért, indítottam neki, majd összebújtunk, hogy aludjon vissza.

Nem tette.

Feküdt rajtam.

Feküdt mellettem.

Próbálkozott, nem ment.

Kért kapcsoljak újra mesét, nem tettem.

Fel akart menni Z-hez, nem engedtem.

Nagy nehezen visszaaludt reggel 6-kor!!!!!

Igen, 6-kor.

7-kor meg kelni kellett, mert ma már ovi a csininek, Z meg indult dolgozni.

Most persze, nyűgös Ő is és én is :(

Na hát ezért nem akarok több ilyen éjszakát. Aludni szeretnék és azt szeretném, hogy Ő is aludjon.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr235002848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása