Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Elszakadt a cérna.....

2012.11.23. 10:38 - L.Moni

Címkék: alvás fáradt kevés nem alszik

.... nálam :(

Grétike este valamilyen oknál fogva nem volt hajlandó aludni. Bújtam hozzá, beszélgettünk, volt mese is de nem. 

Ő nem aludt, míg mindenki más igen.

Éjjel 23:34-kor!!!! arra ébredtem, hogy a lakásban mászkál. 

Hát mit mondja, kiakadtam de nem is kicsit. 

Kérdeztem miért nem alszik, a válasz " nem tudok"

Felzavartam a szobájába én meg mentem a hálószobába. Pár perc múlva szipogva megjelent, hogy nem tud aludni. Visszaküldtem, mérgesen. Mondta neki, hogy ez nagyon-nagyom nem jó így. Visszament majd pár perc múlva újra megjelent. 

Szipogva, kétségbeesett arccal.

Mellém bújt, átöleltem és lassan ellazult majd elaludt.

Persze reggel fél nyolc előtt kellett ébresztenem, hisz indulni kellett az oviba.

Egyszerűen már nem tudom mit csináljak, napi 10-11 órát kellene aludnia, de sokszor épp, hogy megvan a 8 óra. Aggódom érte, nagyon nem jó ez így.

Sokat van friss levegőn, tegnap is az oviban is voltak kint de délután együtt sétáltunk haza, még plusz kört is tettünk mert nem volt annyira hideg.

Megfázva nincs, kicsit köhög, de ki nem ebben a hülye, nyálkás időben, szóval ez nem lehet gond. Ráadásul arra kap lándzsás útifüvet illetve éjszakára izlandi zuzmót.

Remélem a ma este jobb lesz.

Nemsokára indulok érte az oviba, ma ebéd után hazajön. Délután meg együtt elkezdjük csinálni az adventi naptárakat.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr254921208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása