Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Még kicsi hozzá....

2012.03.27. 18:51 - L.Moni

Hogy elvegyük tőle a cumit. Pedig megpróbáltuk. 

Vasárnapra teljesen szétrágta, mi pedig megbeszéltük, hogy akkor megpróbáljuk leszoktatni róla. Hátha sikerül. Apájával közösen dobta ki a cumi maradványát a kukába. Mikor mondtuk neki, hogy nincs másik és nem is veszünk azt mondta minipasim, hogy: jó, persze.... csak épp valójában másképp gondolta. Nagyon hiányolta egész délelőtt a cumit, aztán mikor az alvás jött volna végképp kiakadt. Bármit csináltam, nem volt hajlandó aludni. Pedig mindent próbáltam: énekeltem neki, Enyát hallgattunk, ringattam, mesét meséltem, Kafkazkát hallgattunk...... semmi se vált be. Könyörgött a cumiért :( Délután 1/2 4-kor ájult el a fáradtságtól, pontosan 5 perccel azelőtt, hogy indultam volna csinikéért az oviba.

Becsempésztem az autóba és úgy mentünk el. Csinikével együtt pedig elmentünk és vettünk egy másik cumit. Remegve várta, hogy odaadjam neki, el sem mozdult mellőlem míg fertőtlenítettem, várta, hogy kihüljön és megkapja. Rossz volt nézni a szenvedését:(.  Még nem érett meg rá, hogy elvegyük tőle, túlságosan kötődik hozzá. Majd a nyáron újra megpróbáljuk, akkor már reméljük sikeresen.

Addig pedig igyekezni fogunk úgy alakítani, hogy csak alváshoz kelljen az a fránya cumi.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr774343074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása