Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Sopron - második nap

2011.10.20. 12:33 - L.Moni

Címkék: sopron séta kirándulás strand szuper csodás gyerekbarát

Vasárnap hajnal. Mindkét gyermek korán kelt, én alig bírtam ébren maradni. Ők bezzeg ugráltak, szaladgáltak:)

Reggeli közben beszélgettünk a tulajjal. Mondtuk, fürdőt keresnénk a környéken, azt tanácsolta menjünk át Lutczmannsburga a fürdőbe. Mi meg úgy gondoltuk, miért is ne :) Gyors összeszedtem a fürdős cuccokat és irány az autó.

Nagyon hamar odaértünk. A táj nagyon szép volt és a kis falvak, városok is amiken átmentünk. Hatalmas a különbség a két ország között. Ott tiszták az utak, szépen fel vannak újítva a házak, barátságosak az emberek. Az aszfaltos út is jó volt, nem foltos és kátyúkkal telimint Magyarországon bármely 2 szemjegyű út. Pedig egy sokadrangú, sokszámjegyűn autókáztunk.

Mikor végre megérkeztünk cicus hatalmas ujjongásba tört ki, nagyon örült a strandolásnak.

Nos, erről a fürdőről nem tudok rosszat írni. Egyszerűen szuper. 100%-ban családbarát. Már amikor beléptünk szép és tiszta! környezet fogadott minket. Normális, kedves pénztárosok, hatalmas öltöző rengeteg zárható szekrénnyel. Karszalagot kaptunk ami chippel volt ellátva és még pénzt is töltöttünk rá, így nem kellett készpénzt vinni sehová, mert csak arról beolvasta, hogy van-e annyi pénz a bent számlán. Mindenhol pelenkázó, játszószigetek az öltözőben. A fürdő részben rengeteg medence, csúszda kicsiknek, nagyoknak és még nagyobbaknak :) Hullámfürdő, pezsgőfürdő, sodrófolyosó stb, stb....

Ha a vízből kijövünk le lehetett pihenni nyugágyakban, a kicsiknek járókák voltak kitéve.

A két csöpetünk, na meg mi is, szenzációsan érezte ott magát. Cicus és kisHerceget is úgy kellett kiimádkozni a vízből :) Csak mentek medencéről-medencére és élvezték. Csincike még a legnagyobb csúszdán is lecsúszott az apjával. Olyan nagy volt, hogy lifttel kellett felmenniük a tetejére :) Gergike pedig kipróbálta a "kisebb" kanyargós csúszdát, persze Z ölében, cicus meg az Én ölemben volt ekkor:))

Egyszóval, szuper volt a strand, csak ajánlani tudom azt a csodás helyet.

Strand után beültünk egy étterembe kajálni majd visszamentünk a szálláshoz, pötikém sajnos egy kicsit belázasodott, kapott nurofent ami szinte azonnal hatott. Percek múlva már randalkázott cicussal. Felöltöztünk és elmentünk sétálni. 8 körül vissza a szállásra gyors fürdés majd alvás.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.