Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Elballagott a "kis" keresztfiam

2011.06.28. 14:29 - L.Moni

Címkék: ballagás viktor keresztfiam

Még 18.-án délelőtt volt a ballagása. Olyan hihetetlenül gyorsan elröpültek az évek. Még tisztán látom őt magam előtt mikor kitolták a szülőszobából. ici-pici kis csomag volt aki halkan nyekergett, de csodás volt.

Imádtam, imádom.

És most már 15 éves, befejezte az általános iskolát. Az egyik legjobb eredménnyel, még jutalmazták is:) Kapott az önkormányzattól egy 10 napos Montenegrói nyaralást. A környék legjobb iskolájába megy továbbtanulni, angolul fog majd érettségizni. Hihetetlen de igaz és én nagyon büszke vagyok rá:))

A ballagás maga hosszú és unalmas volt, Grétike és Vivike rohangáltak, néha Gergőci is csatlakozott hozzájuk:)) Z fotózott én meg elérzékenyülve figyeltem Viktort, már amikor tudtam figyelni és épp nem Gergit üldöztem, vagy valamelyik lányt vettem le vagy raktam fel a focikapura.

Miután vége lett anyuméknál volt bográcsozás. Gyerekek nagyot játszottak mi meg beszélgettünk. Jó volt nagyon :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr533021954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása