Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Így jártam...

2011.03.28. 11:41 - L.Moni

Címkék: poszt törölve írás napok

...sajnos. Két napig írtam egy posztot, az elmúlt hétről. Arról, hogy milyen volt a kórház után, mi volt az ellenőrzésen, hogy itt voltak anyumék és egy kicsit újra "kislány" voltam. Hogy az én drága törpHercegem meg van fázva és már nagyon ki vagyunk akadva emiatt. Hogy nem merem elvinni a háziorvoshoz, mert félek az újabb adag antibiotikumtól, mert az egy hónap alatti 3 kúra egy felnőttnek is sok(k) nemhogy egy 8 hónapos kisPasinak, így én kezelem orrspray, orrcsepp, cebion, homeo, orrszívó...... Írtam a szép tavaszról, arról, hogy végre kimehettünk a levegőre, hogy egymagamnak kellett pótolnom csinike óvónénieit és csoporttársait.

Szóval sok mindenről írtam, elég részletesen, de az én drága kisPasim tegnap este egy könnyed mozdulattal törölte az egészet.

Hát ez van, újra nem írom mert az sok idő és most mennem kell túrósbatyut csinálni, mert megígértem csiniminimnek, hogy ma azt kap, meg krémeshez is sütnöm kell ki lapokat. Meg mosni kell és teregetni és összepakolni a szobában:)

Szóval csak a napi dolgok:))

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr62778272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása