Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Féltékenység

2011.02.26. 10:00 - L.Moni

Mind a két kismanó kisajátítana engem magának:) De csakis akkor jön elő a féltékenységük ha együtt vagyunk és a másikuk hozzám bújik.

Valamelyik reggel lejöttem törpHerceggel, hogy ne zavarjuk a többieket. Miután leértünk leraktam Őt és ügyesen, elmélyülten játszott, tölem viszonylag távol. Ahogy felépredt cicus lejött és hozzámbújt. Ezt rögtön észrevette a törpHaramia, sprintelt oda hozzám, közben panaszosan magyarázott, majd miután felvettem őt is, meghúzta csinike haját és próbálta lelökni a nagytesót az ölemből. Grétike meg fürdés közben hisztizett be, mert Én a Gergőt fürdettem le előbb és nem Őt, mert hogyha Őt fürdetem le előbb akkor szerinte tovább tud hozzám bújni.

És ezt rendszeresen csinálják ám, hol az egyik, hol a másik hisztizik, lökdös. Pedig mind a kettőjüket rajonva szeretem, nem teszek különbséget közöttük semmiben. Mégis:)) Édesek vele nagyon, megpróbálnak kisajátitani, na de én nem hagyom magam:) Ha ez egyik eltolja a másikat rögtön rászólók, nem teszem le vagy küldöm el egyikőjüket sem csak azért mert a tesó úgy gondolja, hogy csak vele kellene foglakoznom.

Előbb-utóbb csak rájönnek és elmúlik ez a rivalizálás:)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása