Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Az a fránya szög

2010.09.24. 13:30 - L.Moni

Címkék: baleset doki tetanusz szög

Rosszul rakták le a kőművesek a léceket. A szögek mind felfelé álltak. Az én drága kicsi lányom pedig belelépett:(

Szerencsére nem mély a seb. Kicsi karcolás. A papucsa az átjukadt de nem hatolt mélyre a szög a lábában. Nagyon sírt a drága. Én meg gyorsan kifertőtlenítettem a sebet. Mondtam Grétikének, hogy lehet el kell majd menni a doktornénihez. Nézett rám a nagy szemeivel és könnytől csillogó arccal mondta, hogy csak ne fájjon, mert most nagyon rossz.

Alig bírtam lenyugtatni. Csak sírt és sírt. Kérte hívjam haza az apukáját mert most Őrá is szüksége van. Mire Z hazaért lenyugodott és már próbált is ráálni a lábára. Ment az apja elé és mondta, hogy kilyukasztotta a talpát.

Ma reggel hívtam a doktornőnket. Megbeszéltük, hogy nem kell tetanusz mert a 18 hós kombinált óltással azt is kapott, de figyeljük a sebet, ha a legkissebb jelét is látjuk a gyulladásnak akkor irány az ügyelet.

Apa elvitte reggel oviba. Andi néniék figyelik, ha van valami akkor szólnak és viszem dokihoz. De úgy sem fognak szólni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr862320158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása