Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Tud titkot tartani:)))

2010.05.02. 08:12 - L.Moni

Címkék: vers napja anyák meglepetés könnyek

Az én édes kicsi lányom szövetkezett az apukájával.

Bizony.

De egy csodálatos dologban:))

Ma van Anyák napja. Grétusom nem sokkal ébredés után kiosont az apjával majd pár pillanat múlva visszajöttek. Gréti kezében egy szép virág a lila akácról. Átadta nekem és mellé mondott egy csodaszép verset. Annyira nagyon ügyes, potyogtak a könnyeim. Fantasztikus meglepetésben volt részem:)) Cicus nagyon büszke volt magára. Végre elmondthatta nekem a titkos verset, amit az apukája segítségével tanult meg. Titkos vers. Suttogva mondta, hisz úgy tanúlta. Én meg sírtam. Annyira fantasztikus érzés volt hallgatni az én drága kicsi lányom. Nekem mondta, miattam tanulta ezt a szép verset:


Ha én nagy leszek, Te kicsi
tiéd lesz a babakocsi
Én dolgozom, Te játszol
várat építsz, fára mászol
Leviszlek a játszótérre,
lepkét kergetni a rétre,
Boltba is én megyek,
veszek tejet, kenyeret,
banánt is mert szereted.
Hazaérek, ölbe veszlek,
úgy SZERETLEK, ANYUKÁM
 
Köszönöm neked kicsi lányom és köszönöm neked drága férjem. Csodálatos anyák napi ajándékot kaptam:))))

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr991967853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása