Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Anyja lánya

2010.03.16. 12:36 - L.Moni

Kimentem megetetni a kutyákat. Hallottam, hogy síkít a csini majd, hogy zokog. Rohantam be mi a gond.

Fent volt a kanapé tetején, teljesen a falhoz símúlva. Mikor beléptem rögtön mondta mi a gond, de én alig értettem. Sikerült kicsit megnyugtatnom és akkor érthetően mondta már, hogy látott egy pókot. Néztem rá nagy komolyan. Meg tudom érteni. Én is rettegek a pókoktól, igaz előtte ezt sosem mutattam ki.

Összeszedtem magam és megkérdeztem hol látta. Mutatta, hogy a padlón. Megkerestem. Fél centi lehett a pók. Agyontapostam és felpórszívóztam a maradványit. Ezek után teljesen megnyugodott, én, meg elmagyaráztam neki, hogy legközelebb ne pánikoljon, hanem csak símán hívjon. Jövök és segítek. Na meg nem túl hitelesen elmondtam neki, hogy a Magyarországon található pókok között nincs mérgező és hogy Ők jobban félnek tőlünk mint mi tőlük.

Azért egy beszélgetés még vár rá az apukájával. Ő tényleg nem fél tőlük. Tuti hitelesebben és sokkal hihetőbben fogja neki elmondani, és talán segít neki megérteni is a dolgokat a pókokkal kapcsolatban.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr901843771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása