Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Pedig én szeretem az állatokat, de...................

2010.02.22. 08:40 - L.Moni

tegnap a két "dög" na jó, a két kutya nagyon kiakasztott! Az már lassan megszokott számunkra, hogyha valamit kintfelejtünk az rögtön szétrágják, tönkreteszik. Igyekszünk vigyázni a dolgokra. De tegnap nagyon rosszat tettek.

Gyönyörű napsütéses idő volt tegnap. Mintha végre tavasz lenne. Z-vel összenéztünk és egyszeree döntöttünk úgy, hogy Ő kirakja a nagy szárítót és meg elindítom a mosógépet 2 nagy pléddel. Hiszen most a szép napsütésben estére meg is szárad. Meg is csináltuk. Ki is teregettem. Majd 1 jó óra múlva hallom, hogy Z nagyon szitkozódik kint. Kimentem. A két rosszaság lerántgatta a takarókat és boldogan, elégedetten feküdtek rajtuk!

Kikapott mind a kettő. Nem kicsit, de nagyon.

Van ám nekik plédjük saját. 2 darab is. Na meg padlószőnyeg a házukba. De nekik az kevés volt. A miénk kellett.

Plédek be, mosás újraindít. De estére már nem teregettem ki. Ma reggel a terasz lépcsőjét elzártam előlük, így nem tudnak feljönni a legnagyobb bánatukra, és kiteregettem oda a plédeket. Ma már nincs olyan szép napos idő mint tegnap volt de azért remélem meg fognak száradni.

A két eb meg most hízeleg nekem, Z-nek persze nem, Őt kerülik. Engem meg próbálnak megpuhítani. Reggel is jött oda hozzám mind a kettő. Egyik jobbról, másik balról nézett rám esdeklően. Mikor lementem begyújtani rögtön ott termettek és próbáltak bújni, na meg próbáltak eszméletlen jó és szótfogadó kutyusnak látszani.

Reménytelenül. Legkésőbb márciusban el fog készülni a keneljük. Be lesznek zárva ha ilyen nagyon rosszak.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr361780099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása