Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Az én kis kuktám

2010.02.16. 17:39 - L.Moni

Ma felavattuk az új kézi mixeremet.

A tiramisuhoz kisütöttük a piskóta tésztát. Az én drágám nagyon ügyesen segített. Ő verte kemény habbá a fehérjét és a sárgáját is Ő keverte össze a cukorral. Érdeklődve nézte amikor a kettőt óvatos mozdulatookal összekevertem és még a lisztet is segített belemérni:)

Büszke volt magára (lehet is) és mondta, hogy "anyuci legközelebb az egészet a Gréti csinálja, Jó?"

Azt hiszem sikerül belenevelni a sütés-főzés örömét:))

Én egyedül találtam meg benne a szépséget, sajnos anyu sokat túlórázott amikor meg nem akkor építkeztünk. Úgyhogy a közös konyhaművészet kimaradt az életünkből. majd a cicuséból nem fog :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr771763834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása