Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Szörnyű éjszaka, havas reggel.

2009.12.16. 10:46 - L.Moni

Este olyan édesen, már 9-kor elaludt. Én naivan azt hittem szuper éjszakánk lesz. Tévedtem:(.

Én felébredtem éjjel 11 körül arra, hogy Z lent a tüzelőtárolóba fát vág. Miután feljött beszélgettünk. 1 óra is elmúlt mire vissza aludtam. A kisasszony meg 3-kor ébredt. Inni kért, kapott. Forgolódott látványosan. Bújt. Magyarázott. Ment volna az apjához, nem akartam engedni, hagy pihenjen. Kapcsoltam neki mesét. Láss csodát. Kornika volt. A kedvenc. Gondoltam elalszik. Ő nem így gondolta. Magyarázzott, hadonászott továbbra is. Majdnem 6 óra volt mire vissza aludt. Én akkor már minek. Kelni kell, Z indul dolgozni. Cicus kicsit nehézkesen kelt de nem volt vészes. A pizsire kapta az overállt mert már indulni kellett.

Kint pár centis hó. Én gyorsan söpröm, Z kiszabadítja a szánkót, hogy tudjuk ma használni. Indulás. Csiga kettővel, hisz a hódúrok azért vannak csak a városban, hogy abban ülve beszélgessenek a sofőrök.

Visszaértünk a házhoz, begyújtás, újabb söprés, irány be. Cicus kér reggelit, kap. Fel szeretném öltöztetni, hogy ne pizsibe nyomuljon már. Nem engedi. Ha ruhával közelítek menekül. Talán alvás után átöltöztethetem.A teraszajóból nézi ahogy lapátolom a havat. Remélem hamarosan elalszik és kipihenten ébred. Aztán megyünk Hóembert építeni

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr121601715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnoca79 2009.12.16. 12:25:40

Nálunk is zűrösek az alvásos dolgok. De! nem altatom már napközben. Így este 7- 8 körül már ágyban van.
Egyszer szokott ébredni hajnaltájban, inni kér.
Azelőtt mikor aludt napközben este 10 előtt nem került ágyba és éájjel többször is fent volt.
öltözés:
Hagyd neki, hogy segítsen. Kérd meg, hogy vegye/próbálja meg felvenni egyedül. Nálunk már elkezdődött ez az önállósodás és ráadásul a 'miez?" korszak és az 'enyém!" és 'egyedül!" korszak is.
Hátha csak ez kell neki.
Amúgy én is szoktam kergetőzni vele a lakásban ruhafelvételkor és pár kör után mondom neki, hogy ha nem öltözik fel, akkor nem tudunk kimenni (havazni) vagy megfázik és menni kell a dokinénihez.

L.Moni 2009.12.16. 13:30:26

@Hajnoca79: Az alvás ma azért lenne jó, mert 3 óra kimaradt az éjszakából. De engem jobban megvisel mint Őt. Most is ugrál és az ablaknál állva csalogatja az adventi manót.
A nappali altatást nem erőltetem már, pedig igényelné. Általában 3 körül magától kidől. Olyankor már max 1 órát hagyom aludni, többet semmiféleképpen nem. Ha napközben nem alszik akkor se dől ki hamarabb, sőt. Ő túlpörög és alig bírom elaltatni. Elvétve vannak csak jó éjszakáink sajnos.
Öltözés.
A mai kirívó eset. Általában Ő maga mondja mit szeretne felvenni. Már majd 1 éve a ruhát Ő választhatja ki. A zokniját, nadrágját már ügyesen veszi fel ha akarja. Ma szerintem szórakozik velem, feszegeti a határokat. Biztos vannak nálatok is "próbatételek", holnap már minden oké lesz de ez a nap már ilyen. De mindjárt sütünk pizzát, imád segíteni:) Hátha az belelkesíti és a délután már szuper lesz.


süti beállítások módosítása