Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Jó kis vasárnap

2009.12.13. 19:43 - L.Moni

Már az indítás jó volt. Csodacsibe 7-ig aludt :))). Éljen:)))

Aztán reggeliztünk, mesét néztünk, beszélgettünk. Én menet közben begyújtottam és boldogan vettem észre, hogy szálingózott a hó:) Azt viszont nehezményeztem, hogy nem maradt meg:(. De sebaj. Cicus kiment apájával az udvarra. Z. fát hordott és barabolt, csincike játszott, motorozott, kutyázott és persze apázott.

Én közben bent elkezdtem kisütögetni a mézeskalácsokat és dobozok alkatrészeit. Gréti ahogy megérezte az illatot jött be és kóstolt. A csillagot, a karácsonyfát, a szívet, a hintalovat, a holdacskát. Minden féle formát:) Aztán megélapította, hogy: anyucika a karácsonyfa a legfinomabb :)).

Alig lehetett kintről becsalni. 2,5 órát volt kint. Ebéd után hatalmasat aludt, utána végignéztük együtt a Hahó öcsit:)). Játék, nevetés, móka.

Most fürdik és nagyon várja az adventi manót. Hisz az valahogy mindig akkor jön mikor alszik vagy fürdik. Olyan édes:) lelkesen megköszöni neki az ajándékát (ma épp két darab hűtőmágnest fog kapni) és boldogan rohangál vele, vagy leül rögtön játszani vagy épp fel kell tűzni a haját ha valami csicsát hozott bele az a manó:)) (nagyon jó érzés manósat játszani)

Na már jön is:)

Bújunk:))

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr191594920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása