Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Végre

2009.11.13. 08:41 - L.Moni

A héten tegnap evett először jól. Már napok óta csak nyammogás, nyafogás van evéskor. Megrágta és kiköpte az ételt. Lenyelni már nem akarta. Pedig igyekeztem ám a kedvére tenni. Fasirtot sütöttem mert azt szereti. A tükörtojást hold alakúra sütöttem mert úgy kérte. A lökött anyja meg ott bénázott a konyhában, hogy teljesítse a hisztizsákja kérését. Vilrslit főztem, csigát sütöttem. Ha szendvicset kért rögtön csináltam. De semmi sem volt jó. Pár falat és kész, vége, ennyi:(

Az édességet persze kérte volna. Csak azt meg én nem engedtem. A boltban választhatott bármilyen péksütit, csak egye meg. Mindig én ettem meg, mert sajnáltam volna kidobni.

Tegnap aztán megtört a jég. Reggel kért édességet, nem kapott. Kissé szipogva leült duzzogni, majd felállt és mondta, anyucika hami. Mondtam neki, hogy van csiga-biga kalács (briós) Ő választotta a boltban. Azt ehet. Ééééééééééééééééééés evett:))) Az egész kalácsot eltüntette 5 perc alatt:))) Én olyan boldog voltam:) Aztán a nagy nehezen kierőszakolt déli alvás után is éhesen ébredt és jóízűen evett a virsliraguból. Meg este is jól evett az apjával.

Végre:)))

Már azon gondolkoztam, hogy adok neki valami étvágyserkentőt. De szerencsére nem kell.

Mára is megkaptam a rendelést. Kakaóscsigát kell sütnöm neki:))

Örömmel teszem, csak egyen:)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr371521825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása