Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Úszás - vásárlás - pihenés- vásárlás, na meg közben hiszti hegyek

2009.11.08. 15:48 - L.Moni

A tegnapi napunk nagyon sűrű volt. Cicus szokásához híven hajnalban kelt és rögtön pörgött. Z kérésére nem az első úszásórára mentünk, hanem a harmadikra.

Úszás - szuper volt. Csodacsibe rajong a vízért és Karcsi bácsiért. Ahogy meglátta Őt a medencében már ugrott is volna be hozzá, ekkor még apukája elkapta de később, mikor már Karcsi bá is figyelt rá bizony beugrott és a víz alatt odaúszott hozzá:)) Gyakorlatilag végig a víz alatt volt. Boldogan merült, hozta fel a medence aljáról a karikát. Ugrott a szélről a vízbe és felváltva úszott az apjához és hozzám. Lételeme a víz. Eddig még nem sok olyan gyermeket láttam aki ennyire élte volna az úszást az első perctől az utolsóig:)) Az úszás az szuper de utána a szaunát mostanában utálja:( Nem tudjuk miért, régen szerette. Pedig jó volna ha nem hisztizne ott, mert a hideg időben jobb ha ott megszárad a haja.

Vásárlás - Kellett csizma csincikének és egy cipő Z-nek. Úszás után elmentünk vásárolni. Grétikém nagyon élvezte a boltba be-boltból ki-boltba be programot. Ügyesen próbálgatta az apukája segítségével a kis csizmákat. Volt amelyik nem tetszett neki, azt fel sem vette. Minden cipővásárlásnál megállapítom, hogy milyen nehéz és undok dolog. A választék elég gyér. Annak ellenére, hogy nyakunkon a tél szinte rengeteg félcipő van a boltokban és csak pár bakancs vagy csizma. De azért sikerrel jártunk ám:)) Kapott a hisztizsák egy csudaszép barna kiscsizmát. Neki is nagyon tetszik, mikor a boltban ráadtuk boldogan rohangált benne:)) Z-nek is sikerült választani szerencsére. Amin kicsit kiakadtunk, hogy a 44-es férfi cipő ugyanannyiba került mint egy 24-es gyerekcipő. Pedig az előbbihez sokkal több anyagra van szükség.

Miután a cipőket beszereztük úgy döntöttünk átmegyünk az Ikeába, csinikének megvenni a karácsonyi ajándékának egy részét. Grétike meg Z vettek kaját (az elmaradhatatlan kechapos-mustáros hot-dogot) én meg gyorsan feltrappoltam a gyerekosztályra és megvettem az edényeket csinikének:)) Ugyanis mostanában állandóan főz:)) Persze a konyhaszekrényből lop mindent hozzá. Hát a jézuska hozni fog neki egy rozsdamentes 4 részes mini edénykészletet és egy 5 részes kiszedő készletet (merőkanál, salátás kanál ilyenek) A hot-dog most nem igazán érdekelte Grétikét, ellenben a narancsléből majd 3 decit megivott. Rettenetesen kifáradt, amikor beültünk az autóba gyakorlatilag rögtön elaludt, de sajnos csak a házig:( Azért vásárlás közben volt hiszti is ám. Mert őt vegyük fel, aztán mert nézni akarta a szökőkutat, aztán meg.............................. Mindenért ha valami nem úgy történt ahogy azt elképzelte

Pihenés - Miután visszaértünk a házhoz próbáltam vissza altatni. Nem sikerült de legalább fél órát összebújva pihentünk. Aztán persze elkezdett nyüzsögni:)

Vásárlás - Nyüzsgés közben eszébe jutott, hogy Ő túrórudit akar enni. Na és itt derült ki az aminek nem kellett volna. Olyat tettem amit már hosszú hónapok óta nem. Elfelejtettem túrórudit venni! Mondtam neki, hogy sajnos nincs itthon, nem tudok adni neki, de Ő ment a hűtőhöz és kereste. Nagyon sírt, hogy miért nincs. Én meg utáltam magam a feledékenységemért. Hogy ezt orvosoljam felöltöztünk és elmentünk az Aldiba rudit venni. Na azt a hisztit amit ott levágott.................................. Mindent meg akart venni én meg nem engedtem. Kiabált, veszekedett én meg próbáltam nem tudomást venni róla de alig vártam, hogy fizessek és kimenjünk a boltból. Megértem, hogy fáradt, hogy nagyon keveset aludt és sok volt a program de akkor is. A hisztit sosem fogom tolerálni!!!!

Este már 7 előtt le lett fürdetve és 8-kor már aludt. Persze próbálkozott Ő a nem alvással. Szándékosan került engem, látványosan az apjához bújt, enni kért, inni kért. Egy ideig hagytam majd magam mellé fektettem és 5 percen belül aludt is. A szokásos hajnali kelésig.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr271509252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása