Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Vasárnap Grilleztünk

2009.09.15. 17:26 - L.Moni

 

Pár új ismerőst meghívtunk egy kis kapcsolatot elmélyítő grill partira. Én még szombaton bepácoltam a húst vasárnap korán reggel meg elkészítettem a salátákat, sütit sütöttem (sikerült jól elszúrnom:(, nem volt kedvem almát reszelni ezért almalekvárt raktam bele ami eléggé eláztatta a tésztát na meg szétfolyt:( azért dicsérték), még a vegetáriánus Mérykére is gondoltam és neki zöldséget fűszereztem és fóliáztam le grillezni.

A pontosság nem nagy erényük az tény. 10 körül volt megbeszélve erre cirka 3 órát késtek. Grétim nem volt hajlandó aludni nehogy lemaradjon valamiről. A faszenet Z nem tudta meggyújtani. Minden összejött:)) De azért jól sikerült. Jót beszélgettünk, ebéd helyett uzsonnáztunk:))) Mindenkinek ízlett minden, úgy váltunk el, hogy lesz ismétlés:)) Haramia hisztizsák pörgött ezerrel. Mindenkivel játszott, csiklandozott minket. Büszkén és boldogan ette a nagy zacskó csokigolyót amit Anitáéktól kapott. A kutyáit is szórakoztatta, na meg ők is minket. Grétikém 5 után dőlt ki a sorból, addig bírta reggel 6:15 -től. Egy órát hagytuk csak aludni de így is este csak fél 11-kor ért ide az álommanó.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr391384342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása