Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

"kis dolognak" ennyire még nem örültem:))))

2009.08.15. 07:43 - L.Moni

Hosszú hónapok óta türelmesen próbálkozunk. Ha nem sikerült mosolyogva biztosítottam róla, hogy semmi gond. Súroltam, takarítottam, mostam a balesetek következményeit.

De tegnap. 2009 08.14.-én, életében első alkalommal csodacsibénk a bilibe pisilt!!!!

Behoztam az udvarról kicsit pihenni. Ráültettem a bilire és elkezdtem vasalni. Láttam, hogy egy idő után feláll és átül a fotelba. Egyszercsak szól, hogy anya pisi. Mentem oda hozzá, hogy semmi baj, gyorsan kimossuk a fotelt. Erre mondta, hogy anya bilibe pisi és emelte fel óvatosan a bilit! Ügyesen mutatta:))) Hirtelen megszólalni sem tudtam. Csak öleltem és puszilgattam. Körbedicsértem. Mondtam neki, hogy milyen nagyon büszke vagyok rá. A kicsi lány meg megkérdezte, hogy apa is büszke? Apucija meg felhívta telefonon és Ő is körbedicsérte. Nagyon jól ráérzett, hogy mire van szüksége a haramiánknak!

Ma reggel pedig szintén a bilit használta. Kezdődik egy új korszak.

Rohan az idő!

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr831310587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amina09 2009.08.17. 14:27:31

Gratulálok Gréta babának! Így ahogy írod, egy új korszak kezdődik... :)


süti beállítások módosítása