Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Vannak még becsületes emberek!!!!

2009.08.07. 07:35 - L.Moni

Igen, tényleg vannak. Még ha oly kevesen is ebben a rohanó világban.

A szerdai rohangálásomnak meg is lett az eredménye. Elhagytam a telefonom :( Ráadásul észre sem vettem, mikor, hol tünt el. Délután 5 után jutott eszembe, hogy aznap nem is igen láttam és elkezdtem keresni. Telefon sehol. Lefagytam és elkezdett járni az agyam hol lehet. Reggel beraktam a táskába és a védőnőnél még megvolt. Vezetékes telefonunk nincs, Z. megbeszélésen, esélyem sincs megcsörgetni merre lehet. Még csak letíltani sem tudom. Bekapcsoltam a számítógépet és hívtam skypon anyát, hogy csörgessen meg illetve segítsen letíltatni.

Hát...........

Őt nem sokkal előtte hívták a Csepeli postáról, hogy ott van a mobilom és átvehetem ha igazolom a személyazonosságom. Iszonyatosan megkönnyebültem. Még a délelőtt folyamán voltunk a postán, mikor is a kisasszony az üditőét belerakta a táskámba, hogy már nem kéri. A kupakot viszont nem tekerte rá rendesen így az kifolyt a táskámba és a teló is kapott egy keveset. Akkor kivettem, áttöröltem és zsebre tettem. Legalábbis ott, akkor abban a hiszemben  voltam. Mert mellé. De egy becsületes ember találta meg aki nem hazavitte és gyártott nekem egy jó magas számlát, hanem leadta az irodán. Nagyon-nagyon szépen köszönöm neki. Hatalmas szerencsém volt, hogy éppen egy becsületes ember kezébe akadt.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr201294052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása