Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Nadrágnyűvő csinimini

2009.08.05. 13:49 - L.Moni

Ma apa nálunk hagyta a kocsit. Rengeteg rohangálnivalónk lévén próbáltam időben indulni. Annyi mindent kellett délelőtt elintézni, azt se nagyon tudtam hol kezdjük. Rövid dilemma után indultunk (volna) a védőnőhöz. Felöltöztettem Cicusom csinosan, erre 3 lépést tett az ajtón kívül és elesett. Naná, hogy sáros lett!!!! Elszámoltam 20-ig majd fogtam a kezét, bejöttünk és átöltözött. De ehhez már új felsőt kellett keresni mert nem illett hozzá a sárga. Oké elkészültünk. Indulás. Másodjára. Még nem voltunk a kapunál mikor Enti úgy döntött, hogy marasztal minket és ezt úgy tette meg, hogy felugrott csincire!! Hát persze, hogy összesározta!!!! Na itt már vagy 50-ig számoltam. Újra vissza, átöltözni. Sárosan mégse mehetünk. Harmadik öltözés után már sikerült elérnünk sármentesen a kocsiig. Én meg csodálkozom, hogy mi a fenéért nem tudom magam utolérni mosás és vasalásügyileg.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr421290441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amina09 2009.08.06. 11:14:59

:))))))))))))))))))))))))))) Elképzeltem , és jót mosolyogtam!
Türelmes anyuka vagy.

L.Moni 2009.08.07. 07:51:34

Utólag én is mosolygok rajta de akkor a vérnyomásmérő tuti kiakadt volna:)))


süti beállítások módosítása