Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Zoliiiiiiiiii

2009.05.21. 08:40 - L.Moni

Új, rossz szokás ami apának nagyon fáj:( Zolinak hívja. Én tanítottam neki a nevünket, hisz azt is tudnia kell a drágámnak. Nos a Zolit nagyon megjegyezte. Állandóan mondogatja. Ha én mondom neki apa jön akkor rohan az ajtóhoz és Zoliiiiii, Zoliiiiiiii kiabálja. Apájának meg rosszul esik, jóhogy. Nekem is piszok rossz érzés lenne ha anya helyett Mónizna. Nem tudom miként sikerül majd leszoktatni de azon vagyok. Most Zolit én is apázom (kicsit furcsa Őt mindig így hívni) de hátha hatásos lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr441134894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása