Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

A kis zugevő hétalvó

2009.01.26. 20:22 - L.Moni

Ma reggel 7-kor még hatalmas csend volt aszobájában. Még meg is lepődtünk az apjával, hogy végre tovább alszik. Pedig...............  Zoli ment készülődni a fürdőbe de előtte még meg akarta kukkolni az Ő alvó gyönyörűségét. Alvó lányt nem talált de posikrém evő haramiát igen:))) Ő felébredt és csndben felállt. Levette a polcról a krémet és elkezdett lakmározni. Összekente magát becsületesen:))) és még Ő volt megsértődev, hogy felelősségre vontuk. Akkora könnyekkel sírt, hogy csak lestünk az apjával. Ha így folytatja kiváló színésznő lesz belőle.

De. voltunk sétálni, vásárolni. Kellően sikerült lefárasztani a lányt pedig a babakocsiban ült elég sokat. Több mint 2 órát voltunk kint a szép napsütésben és amikor hazaértünk hamar elaludt a csodacsibe. És (éssel nem kezdünk mondatot tudom) itt jött a teljes ledöbbenésem. 3,5 azaz három és fél órát aludt a gyermekem. Bevallom és is aludtam vele egy keveset de mikor ébren voltam alig mertem valamit is csinálni nehogy felébresszem. A krumplipüré így barabos lett mert kézzel tőrtem össze nem mixerrel. A fasírtot nem csináltam meg, mert kisütés közben ki kellett volna húzni a szagelszívót. De megérte. Édesen, kipihenten, randalkázásra készen ébredt fel 3/4 4-kor:))) Most persze még nem alszik de majdcsak kidől:)))

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr1904587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amina09 2009.01.31. 11:24:06

:) :) Na ezen jot derultem! Nem gondoltam, hogy ilyen fincsi lenne a popsikrem :) Es hat (essel, hattal szinten nem kezdunk mondatot) tenyleg nem lehet tudni, hogy a jovo Julia Roberts-et nevelitek-e.


süti beállítások módosítása