Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Napsütés, mintha tavasz lenne.

2009.01.20. 08:21 - L.Moni

Tegnap már korán reggel érezni lehetett, hogy csodás idő lesz:)) Sütött a nap, nem csak világított! Isteni volt végre ilyen időt látni, érezni. Már nagyon várom a tavaszt. Újra mehetnénk játszótérre és már gyerekek is lennének ott nem csak a magányos, elhagyatott játékok. Nem kellenne olyan nagyon sok réteg ruhát ráadni a lányra. Csak egy kardigán, kis cipő és már mehetünk is.

Kiscsibémen ki is jött rögtön a tavaszi fáradtság. Berögzött szokásaival ellentétben kétszer aludt. Kilenc körül már visszaaludt majd 1,5 órát illetve du. 4 után is aludt kb. 45 percet. Kihasználtam az alkalmat és én is aludtam hozzá bújva:) Voltunk kint sétáni. Grétit mintha felhúztam volna nekiindult és megállítani nem lehetett.Jó nagy kört tettünk meg a parkban el is fáradt a végére, kérte volna fel magát az ölembe csak én megmakacsoltam magam és nem vettem fel. Ő akart babakocsi nélkül sétálni, hát akkor bírja is a távot. Remélem szép lassan elmaradhat a kocsi. Sokkal könnyebb lenne vele tömegközlekedni, merthát sajnos az jelenleg nehéz.

Délelőtt sütöttünk tésztás virslit. Végigaszisztálta a drága, nézte mit csinálok, magyarázott közben. Mikor elkészült megkóstolta és a reagálása rá: ez nyamm-nyamm:))) Be is vágott hármat belőle:)) Jó,jó a tésztából kihámozta a virslit és az jobban fogyott de akkor is. Egy hét után tegnap evett először rendesen. Este mondjuk hányt is egy kicsit:(

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr15890251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása