Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Anya-lánya

2014.12.19. 16:53 - L.Moni

13.-án, szombaton Grétának be kellett mennie az iskolába. "Ledolgozni" azt a napot ami nekik már alapból a téliszünet része. Ezt valahogy nem értettem, de mindegy is. Nem tanultak, hanem Luca napi vásároztak és játszottak. Én pedig bent voltam vele/velük :). Már rég volt olyan, hogy csak vele voltam, hát most pótoltunk egy picit.

Reggel 8-kor bementek a planetáriumba (utazó planetárium, most az iskolába volt és vettünk Grétinek jegyet), ezután tízóraiztak, rohangáltak egy kicsit majd irány a vásár. Csinike kapott zsebpénzt és vehetett magának amit akart, hát nem valami praktikusan vásárolt, de talán majd jövőre. Én vettem Gergelynek a szuper, 3D-s verdákos kirakót. Ahogy megkapta rögtön nekilátott :).

A vásározás után átmentünk az osztályterembe és játszottunk a gyerekekkel. Mi bevittük az activytit, kipróbálták a krácsonyra kapott twistert, malmot. Nagyon gyorsan eltelt az idő, jó volt bent velük nagyon. Ebéd után jöttünk haza.

Z apa-fia napot tartott Gergővel, egész délelőtt legoztak, játszottak. Rájuk fért, ránk fért

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr306987201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása