Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Pár plusz "anyanap"

2014.09.19. 18:22 - L.Moni

Hétfőn délben csörgött a telefonom, (rejtély, hogy miként mert a műhelyben voltam ahol nincs semmi térerő, de valamilyen oknál fogva mégiscsak elértek) Szilvi néni volt, Gréta tanító nénije. Csinike nincs jól, sápadt, fáj a hasa és a feje. Siettem érte, közben beszéltem a doktornőjével, ha fél kettőig odaérünk megnézi Grétát és akkor nem kell az ügyeletre menni vele.

Elcsíptük a betegség legelejét, kapott pár nap extra pihenőt. Itthon kapott vitamint, lándzsás útifüvet. Kedden és szerdán itthon volt velem. Az iskolai feladatokat átküldték a tanárnők nekem emailen és mindent átvettünk, megcsináltunk. Semmiről se maradt le Gréta és jót is tett neki ez a két plusz nap szerintem.

Csütörtökön és ma is piros csillagokat kapott és lelkesen jött haza :).

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr56712923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása