Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Meglepetééés :)

2014.03.16. 20:40 - L.Moni

Az én drága anyukám március 14.-én 60 éves lett.

Mivel a 60. évet csak egyszer tölti be az ember, meg olyan szép kerek szám, gondoltam, mi lenne ha meglepnénk Őt. Még januárban megbeszéltem nővéremmel és Ő is jónak találta az ötletet. Beszélt papával aki szintén örömmel üdvözölte a tervet. Még csak szabit se kellett kivennie a hétvégére, hosszú váltós volt :)

Mindent megbeszéltünk, Brigus sütötte a tortát, csinálta a köretet. Én sütöttem meg itthon a húsokat és vittük magunkkal. Az ajándékot is nekünk sikerült megvenni.

Szombaton korán reggel keltünk és viszonylag időben sikerült elindulnunk. A kocsi sajnos nem viselkedett túl jól, az egyik henger ki-ki hagyott, kellően ránk hozva a frászt, de azért sikeresen elvitt minket.

Beköszöntünk anyósomékhoz majd mentünk Brigusékhoz. Apum már ott volt (áthívták, hogy nincs kedvük gyalogolni és vigye át Őket kocsival) összeszedtük a cuccokat és együtt mentünk haza.

Volt ám meglepetés :)

Könnyes szemmel ölelt át minket anyu :) Nagyon örült a meglepés napnak :)

Szép nap volt, a gyerekek játszottak, jót beszélgettünk.

Brigi 2 tortával is készült. Sütött egy diétásat a maminak, Isteni finom volt, 2 szeletet is bevágtam belőle. Illetve sütött egy "taktortorát" Gergőkémnek. Nagyon nagy örömöt okozott vele, mikor minipasi meglátta hatalmasra nyílt a szeme és csodálattal nézte majd a meghatottságtól halkan megköszönte. Ebéd után aztán nem tiltakozott, hogy felvágjuk. Ezt a tortát én nem kóstoltam, cukros és fehér lisztes volt. De a kinézete fantasztikus volt.

Este Vivien ott aludt mamáéknál, vagyis a két lány együtt aludt. Gergő kicsit túlpörgött, este alig bírtam elaltatni, már 9 jóval elmúlt mire beájult.

Jó kis nap volt :)

A reggel kicsit rohanós lett, mama szólt. Kiszökött Csí, és nem tudja megfogni. Papa és én is lesiettünk és a keresésére siettünk. Meg lett a csavargó de nem volt könnyű megfogni. A gyerekek együtt ébredeztek, mesét néztek, játszottak vitatkoztak. Szóval jól telt a délelőtt :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr265865043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása