Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Gyerekorvosi ügyelet

2013.11.30. 12:32 - L.Moni

Tegnap kora délután ott voltunk sajnos:( Na de kezdem az elejéről.

A minikepasink már korán reggel extrán bújós volt, a kávé se tudtam meginni. Megmértük a lázát, kérdezgettük fáj-e neki valahol de láza sem volt és nem is panaszkodott. Ebéd után hoztam el őket az oviból. Kicsit melegebb volt a homloka és ismét csak mellettem/rajtam volt nyugodt. Lázmérés, láz :( nem sokkal később újra mértem, már 38,6, kapott Nurofent és gyors döntés. Így nem indulhatunk neki a hétvégének, irány az ügyelet, péntek délutánonként Csepelen is van a gyerekorvosi rendelőben. Voltak előttünk öten de viszonylag gyorsan haladtunk. Legnagyobb meglepetésemre, a gyerekek orvosa volt az ügyeletes. Megnézte Gergelyem, torokgyulladás. Nem vírusos hanem valami undok fajta. Hólyagos a torka a kis drágámnak, nagyon csúnyán be van gyulladva, emiatt van a láza is :( Nem kapott antibiotikumot mert erre felesleges. Cataflam cseppek és lázcsillapítás. A szemecskéje is piros volt, arra kapott szemcseppet. Grétust is megnézettem, nehogy nála is gond legyen. Szerencsére Ő egészséges. Gergővel hétfőn mindenképpen vissza kell mennünk, látni akarja Őt a doktornő.

Este nagyon rossz volt így látni a kis hercegem :( sírt, reszketett. Semmi se volt jó neki, csak és kizárólag Én kellettem. Próbált Grétike hozzá bújni, simogatni, de nem. Még begyújtani is lejött velem, mert nem akart 5 percre se távol lenni tőlem.

Éjjel kétszer ment fel a láza, 39 fölé nem hagytam kúszni, kapott lázcsillapítót és aludt tovább. Reggel 8-kor keltünk. Láza ma még nem volt, csak hőemelkedése. Kapja a cataflamot, remélem rendbe fog jönni a hétvégén.

Holnap advent első vasárnapja, rendezvény lesz a Camponában, a belvárosban több helyen. Jó lett volna családilag menni valahová. De így? Hát nem tudom.....

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr605668580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása