Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Öröm és megkönnyebbülés

2013.11.20. 14:10 - L.Moni

Ma reggel találkoztam Dr Csákó Lászlóval, Grétikém orvosával. Elvittem neki a múlthéten készült ct eredményét és megbeszéltük a továbbiakat.

Nagyon-nagyon ideges és feszült voltam már kora hajnalban, tétje volt a mai beszélgetésnek, műtét vagy sem.

Mikor odaértem pont vizit volt így csak utána tudtunk beszélni. megnézte a cd-t én pedig csak néztem és izgultam. Mosolyogva rám nézett és azt mondta, hogy a mi drága csinikénk egészségessé van nyilvánítva!!! A nyári műtét elég volt ahhoz, hogy szép lassan kiürüljön a váladék a kis drágánk arcüregéből. Könnyes lett a szemem az örömtől :)

Jó döntés volt új orvost keresni és nem a HP-ba megműttetni Grétit. Ott nem kíméletes megoldást kerestek, hanem rögtön egy nagyobb fájdalommal és kockázattal járó műtét végeztek volna. A doktor úr adott egy esélyt és azt mondta, hogy mivel nagyok a lány orrmandulái (sajnos visszanőttek) először azt veszi ki majd várunk és hagyunk időt a tisztulásra. És igen! Neki volt igaza :)

Olyan nagyon boldog vagyok, hogy nem kell újabb műtét, hogy nem altatják már harmadjára az én kis csodababám:)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr385645873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása