Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Megkönnyeztem :)

2013.10.08. 16:54 - L.Moni

A tegnapi nap nem az én napom volt. Valahogy semmi sem úgy jött össze, ahogy szerettem volna. A műhelyben nem tudtam fűrészelni, a szál folyton elszakadt, pedig ugyan úgy fűztem mint máskor.

A legrosszabb mégis az volt, hogy kedveskedni akartam a gyerekeknek és főzni friss almalevet de sajnos rosszul sült el. Amikor a levet engedtem üvegbe annak az alja egyszer csak levált és az 1 liter forrásban lévő almalé a bal lábamon landolt. Hiába tartottam rögtön hideg víz alá, hiába fújtam be Irixel, nem segített. Fájt és hólyagos lett. Hát mit ne mondjak, élmény volt ilyen lábbal eltekerni a gyerekekért :)

Grétim itthon tünemény volt, hozta a borogatást a lábamra, figyelt rám nagyon :)

Este is körbeugrált, ráadásul azt mondta, hogy ha kell akkor éjszaka is ébresszem fel, örömmel jön és segít nekem bármiben. Megkönnyeztem a kis drágám :)

Imádom Őt, a kis gondoskodó tüneményes kicsi kis lányom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr495557267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása