Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Ma először....

2013.09.17. 13:46 - L.Moni

....alszik bent az én drága Hercegem.

Nagyon furcsa. Indultam volna érte az oviba, aztán rájöttem, hogy nem kell, hiszen megbeszéltük, hogy bent alszik. Marcsi néni már tegnap felhúzta az ágyát, előkészített mindent a bent alvásához. Mi itthon sokat mondtuk a kis drágának, hogy csak alvás után fog hazajönni.

Hát, nem nagyon tetszett neki az ötlet de azért ügyesen beleegyezett.

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy alszik-e. Hogy keres-e engem. Hogy mennyire fog rám várni......

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr195520587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása