Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Az új időpont

2013.06.21. 12:48 - L.Moni

Tegnap délelőtt felhívtak a Jhan Ferenc kórházból, július 5.-én 7:15-kor szeretettel várnak minket a fülészeten. Műtét aznap, és már 6.-án haza is jöhetünk.

5.-e mindjárt itt van :) még korábban is lesz a műtét mint a HP-ba lett volna.

Apropó, Heim Pál.

Tegnap kora délután hívtak a kórházból, hogy csinike a HP-ban várólistán van. Mondtam, hogy az már le lett mondva, az első alkalmat Ők mondták le a július 11-et már mi. Kérdezte, hogy a Jhan Ferencbe megyünk-e, mondtam, hogy csakis oda, a HP hanyagoljuk. Miután letettem hívtam a HP rendelőjét. 5. alkalommal sikerült beszélnem egy hölggyel és mondtam, hogy lemondom a műtétet. Erre Ő, hogy nincs ott a fűzet, meg nem ér rá, meg hívjam Őket máskor.... Mondtam hogy már telefonáltam ez ügyben de nem történt semmi, nagy nehezen felírta Grétike nevét és az időpontot amit lemondanék de azt még mondta, hogy ez így korántsem biztos és telefonáljak majd másnap délelőtt.

Nem hiszem el, hogy 2013-ban ennyire lehetetlen legyen lemondani egy műtéti időpontot! Normális és figyelmes akartam lenni, hogy aznap Grétike helyett egy másik gyermeket meg tudjanak műteni, hisz olyan sokan várnak mandula műtétre. De ebben az országban ezt nem díjazzák, sőt nehezítik :(

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr805372116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása