Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Egy jel, hogy mégse.....

2013.06.09. 21:43 - L.Moni

.... legyen meg Grétike műtétje 20.-án.

Pénteken délben csörgött a telefonom, a Farkas doktor hívott, hogy el kell utaznia egy kongresszusra és áttenné Grétike műtétjét július 11-re.

Kicsit lefagytam, nem igazán tetszett az ötlet. Hívtam Z-t, Ő is kiakadt.

Visszahívtam a doktor urat és kértem maradjon a 20.-a de ajánljon valakit aki esetleg megcsinálja a műtétet. Nagyon ingerült lett, és ahogy kivettem a szavaiból Ő semmi másra nem készül, csak, hogy eltörje Gréti arccsontját és úgy tisztítsa ki az arcüreget. Ez nekem nagyon nem tetszik. Oké, hogy betokozódott, de beszéltem olyan anyukákkal akik gyermekénél szintén volt ilyen és az orron keresztül, arc csont törés nélkül helyre tudták hozni! Farkas doktor nem is akar más megoldást. Elgondolkoztam és úgy döntöttem keresek másik orvost. Barátnőm édesanyja fül-orr-gégész volt, Ő ajánlott egy jó szakembert akit holnap felhívok és remélem kicsit többet tudok majd meg egy vizsgálat után. Nem a műtét ellen van kifogásom, hanem a "mindenképpen törni kell az arc csontot" ellen. Ha elrontja örök életre elcsúfítja Grétikém szép arcocskáját, Én meg csak rágnám magam, hogy lehetett volna más, sokkal jobb megoldás.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr485351621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása