Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Mézeskalács sütés az oviban :)

2012.12.17. 14:22 - L.Moni

Még pénteken délelőtt voltam bent Grétikém csoportjában és a gyerekekkel együtt mézeskalácsokat sütöttünk.

Csudajó volt :)

A kicsit ott tolongtak körülöttem, mindenki nyújtott egy kicsit a tésztán, mindenki segített kiszúrni a formákat, mindenki segített díszíteni. Teljesen feltöltődtem a csöpetektől, egyáltalán nem bántam meg, hogy elvállaltam :) Egyetlen dolgot sajnáltam csupán, hiába dolgoztunk a gyerekekkel, mert Gabi néni nem engedte, hogy megkóstolják, Ő úgy döntött, hogy a gyerekek a szülőknek adják majd oda, mint karácsonyi ajándékot. Ha ezt tudom vittem volna a piciknek itthonról kisült mézest, legalább 1-1 darabot.......

Grétikém nagyon büszke és boldog volt, hogy én ott vagyok. Gergőkém pedig meglepően viselkedett, ha nem vagyok ott és látom a saját szememmel, akkor bizony nem hiszem el. Ügyesen játszott, nem volt semmi gond. Néha lecsekkolta, hogy ott vagyok-e. Mikor úgy érezte, hogy már túl sok kicsi bújik hozzám, akkor odajött, átölelt, megpuszilt, jelezte mindenkinek, hogy hozzá tartozom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr754969913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása