Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Beájult....

2012.09.18. 18:48 - L.Moni

.. az én minipasim.

A konyhában készítettük hármasban a vacsorát mikor láttam, hogy csukódik le a szeme, levettem a székről és mondtam neki, menjen be a kanapéra, perceken belül megyek be hozzá. De Ő nem, kint akart maradni, ott állt mellettem, egyszer csak ráborult a székre majd onnan leesett a földre. Szó szerint beájult. Gyorsan felkaptam, behoztam a kanapéra, fel se nézett közben. Azóta mozdulatlanul alszik, ébreszteni sem lehet.

17:29-kor ájult be.

Kíváncsi vagyok milyen éjszaka elé nézünk. 

Jó volna ha én is tudnék pihenni egy kicsit és nem bulizná át a fél éjszakát.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr354786514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása