Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Vissza gyereknek :)

2012.07.19. 12:32 - L.Moni

Mint minden évben idén is hazamentünk anyuékhoz 1 hétre. (Érdekes, hogy már 6 éve elköltöztem Orosházáról de nekem még mindig az a "haza". Ha ott vagyok, akkor otthon vagyok. Azt hiszem ez sosem fog megváltozni.)

Rengeteget készültem rá. Rengeteg ruha, a gyógyszeres, játékok......

Igyekeztem mindenre odafigyelni, elég jól sikerült összehozni :)

Anyuéknál szuper volt, nagyon jól érezte magát minipasi és csinike is. Ráadásul pont jól lett időzítve a hazaút, mert édesapám hosszú váltós volt, így több időt tudtunk vele is tölteni :)

Voltunk Mezőhegyesen, a templom kertben  sétáltunk egy nagyot, kerestünk játszóteret de sajnos mind felújítás alatt volt. Megnéztük a lovardát, rengeteg szebbnél szebb ló van ott. Ráadásul valamilyen ünnepségre készültek és hatalmas volt ott a nyüzsgés. De simogattunk pacikat, Grétike és Vivike még etetett is egyet a kezükből :)

Voltunk medencézni Brigiéknél, voltunk piacozni anyukámmal. Grétike meg is állapította, hogy mennyire más a piac vidéken, mint Pesten. Nem néztek rá csúnyán amikor érdeklődve nézett az árúra, megmutatták neki miből, hány féle van :) Egyszerűen csak kedvesek, mosolygósak voltak az emberek. Ez Pesten nagyon-nagyon hiányzik. Ott csak üres tekintetű, mosolygó emberekkel lehet találkozni. Tisztelet a kivételnek, mert azért vannak szerencsére :)

Benéztünk a volt munkahelyemre, rengeteget változott mióta nem jártam arra, de legalább megbizonyosodtam róla, hogy nem csak én öregszem :)

Néztünk kacsákat és láttunk ott pár hónapos foxi kutyust :)

Hihetetlen gyorsan eltelt a hét. Igaz minipasim párszor felvette a hátizsákját és határozottan mondta: "haza, kocsiba ül és haza" de azért maradtunk és jól éreztük magunkat. 

Brigus csinált egy cicatortát a miniknek, mert olyan nagyon nyúzták Foltit. Szegény cicus, tuti örül, hogy Gergőke eljött onnan, Grétikét megszerette, hagyta, hogy simogassa, kézbe vegye Őt. Sőt még Folti is megsimogatta csinikét :) Na de Gergő..... Ő még nem igazán tud bánni az állatokkal, és akkor nagyon finoman fogalmaztam :)

Hazafelé Lakitelek-Tőserdő felé jöttünk. Ott találkoztunk Z-vel. Strandoltunk is majd vasárnap jöttünk haza. 

Jó volt otthon lenni, jó volt újra gyereknek lenni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr574663946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása