Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Szívesen kihagytam volna :/

2012.06.09. 07:54 - L.Moni

Hajnali 2:00 felsírt mind a két csemete. Az még oké, gyorsan orvosolható. Gergőke inni kér, Grétike bújna. Mondom menjünk le, ott egyszerűbb lesz mindezt kivitelezni.....

Pasika iszik, csini lefekszik, minden rendben lévőnek tűnik. Már majdnem visszaaludtunk mikor Grétának eszébe jut, pisilnie kell és szomjas is. Mondtam neki, hogy tudja hol a fürdő, én helyette nem tudok se pisilni se inni. Na itt kezdte az üvöltést, aztán meg folytatta a fürdőben. Mit mondjak, nem a legjobb érzés fáradtan, kialvatlanul a hisztiét hallgatni. Kértem hagyja abba, persze eszébe sem volt, még jobban rázendített. Persze felébresztette Gergőt is, szegénykém csak lesett mi van :( Megemeltem a hangom az éjszaka közepén, beígértem neki a hideg zuhanyt ha nem hagyja abba, persze nem hagyta, csak akkor csendesedett egy kicsit mikor megfogtam a kezét és a zuhany felé vezettem. Ekkor megitattam majd felzavartam a szobájába, duzzogva ment fel. Naná, hogy hagosan sírt mellé.... Mi is felmentünk pasikával. Mondtam hisztillának, ha csendben marad átjöhet a hálóba hozzánk, de az első hisztikisérletnél hideg zuhanyt kap. 

Átjött és pár perc múlva aludt is.

2:35 volt.

Mire volt ez jó??????

Nem tudta Ő sem megmondani.

Ő fáradt, Gergő fáradt és Én is az vagyok :(

Szép kis nap elé nézünk.

Ráadásul ma sokat is kell vezetnem, reptér, majd Bonnya......

Irány a lagzi :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr974574710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása